Jak skutecznie negocjować podwyżkę w pracy? Rozmowa z Ulą Zając-Pałdyną

W tym odcinku mówimy o tym, jak negocjować podwyżkę i jak rozmawiać o pieniądzach z szefem. Naszą ekspertkę zapytaliśmy o to, kiedy najlepiej udać się do przełożonego na taką rozmowę i jak przeprowadzić ją najskuteczniej. Gościnią Marcina Łukasika jest Ula Zając-Pałdyna - HR-owczyni, trenerka i wykładowczyni z zakresu rekrutacji, employer brandingu, candidate experience oraz prawnych aspektów zatrudnienia, prawniczka ze specjalizacją z prawa pracy.

Z tego odcinka dowiesz się:

  • Kiedy warto udać się po podwyżkę?
  • Jakich argumentów użyć w rozmowie z przełożonym?
  • Czy istnieje coś takiego jak podwyżka inflacyjna?
  • Jakie elementy pozafinansowe, mogą składać się na podwyżkę?
  • Czy sytuacja finansowa firmy może wpłynąć na decyzję o podwyżce?
  • Do kogo iść po podwyżkę - szefa, przełożonego, działu HR czy działu kadr?
  • Jaką podwyżkę mogę dostać? Jak to oszacować?
  • Co zrobić, gdy szef nie zgadza się na podwyżkę?