W tym odcinku mówimy o tym, jak negocjować podwyżkę i jak rozmawiać o pieniądzach z szefem. Naszą ekspertkę zapytaliśmy o to, kiedy najlepiej udać się do przełożonego na taką rozmowę i jak przeprowadzić ją najskuteczniej. Gościnią Marcina Łukasika jest Ula Zając-Pałdyna - HR-owczyni, trenerka i wykładowczyni z zakresu rekrutacji, employer brandingu, candidate experience oraz prawnych aspektów zatrudnienia, prawniczka ze specjalizacją z prawa pracy.
Z tego odcinka dowiesz się:
- Kiedy warto udać się po podwyżkę?
- Jakich argumentów użyć w rozmowie z przełożonym?
- Czy istnieje coś takiego jak podwyżka inflacyjna?
- Jakie elementy pozafinansowe, mogą składać się na podwyżkę?
- Czy sytuacja finansowa firmy może wpłynąć na decyzję o podwyżce?
- Do kogo iść po podwyżkę - szefa, przełożonego, działu HR czy działu kadr?
- Jaką podwyżkę mogę dostać? Jak to oszacować?
- Co zrobić, gdy szef nie zgadza się na podwyżkę?