Artykuły w kategorii Porady zarobkowe - zarobki.pracuj.pl

Porady zarobkowe

  • 06.04.2020

    Zarządzanie czasem w pracy – jak zwiększyć efektywność i zarobki?

    Jeśli chcesz wykonywać zadania sprawniej i efektywniej, sięgnij po sprawdzone techniki. Czas jest zasobem, którego nie można odzyskać, dlatego tak ważne jest, by umieć dobrze go wykorzystywać. Zastosuj na przykład metodę ALPEN, prawo Parkinsona albo koncepcję SMART. A na początek… „zjedz tę żabę”!

  • 19.02.2020

    Awans – jakie korzyści może zaproponować Ci pracodawca?

    Awans oznacza zmianę stanowiska na bardziej korzystne z perspektywy pracownika. Zazwyczaj kojarzy nam się z otrzymywaniem wyższego wynagrodzenia. Poza lepszą pensją pracodawca może zaoferować nam między innymi zdobycie dodatkowych kompetencji.

  • 19.02.2020

    Negocjowanie podwyżki – 6 książek, które mogą w tym pomóc

    Umiejętność negocjacji ma duże znaczenie nie tylko na stanowiskach kierowniczych i sprzedażowych. To kompetencja niezwykle pomocna w kontaktach pracownika z pracodawcą. Przydaje się podczas rozmów na temat awansu oraz wyższego wynagrodzenia. Sztukę negocjacji można zgłębiać w ramach szkoleń i za pośrednictwem fachowej literatury.

  • 23.12.2019

    Bilans zysków… z pracy – sprawdź, czy zarabiasz odpowiednio

    Satysfakcjonujące zarobki to jeden z najważniejszych czynników decydujących o tym, czy jesteśmy zadowoleni z pracy. Co zrobić, jeśli mamy poczucie, że nasza pensja jest niewspółmierna do wysiłków, kompetencji i zaangażowania? Najlepiej sprawdzić, na jakie warunki finansowe i pozapłacowe mogą liczyć specjaliści pracujący na takim samym stanowisku.

  • 02.12.2019

    Jak przygotować się do rozmowy o podwyżce?

    Doskonałe wyniki w pracy, uzyskanie kwalifikacji, objęcie wyższego stanowiska i przyjęcie dodatkowych obowiązków albo lepsza sytuacja finansowa firmy – to tylko kilka najczęstszych powodów przyznawania podwyżek pracownikom. Aby przekonać szefa do decyzji o podwyższeniu wynagrodzenia, można skorzystać z metody ujęcia argumentów w trzech punktach. Każdy z nich powinien skupiać się na konkretnych osiągnięciach.

  • 06.11.2019

    Co warto wiedzieć o płacy minimalnej w 2020 r.?

    2600 zł brutto – tyle w 2020 r. wyniesie płaca minimalna przysługująca pracownikom etatowym. Podwyżki będą dotyczyć także zleceniobiorców. Najniższa stawka godzinowa wzrośnie do 17 zł brutto. 

  • 05.11.2019

    Wypalenie zawodowe w klasyfikacji chorób - co to oznacza dla pracowników?

    WHO zamierza wpisać burn-out do nowej Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób (ICD). Nowe regulacje wejdą w życie w 2022 r. Wypalenie nie zostało jednak uznane za jednostkę chorobową, ale za jeden z czynników wpływających na stan zdrowotny. To oznacza, że „wypalony” pracownik nie otrzyma automatycznie zwolnienia lekarskiego. 

  • 01.11.2019

    Coaching – gdzie można pracować w tej profesji?

    Coaching kojarzy się przede wszystkim ze wspieraniem menedżerów, kierowników i pracowników w rozwoju osobistym i budowaniu kariery. Tymczasem wraz ze wzrostem popularności tego rodzaju usług zaczęły rozwijać się nowe gałęzie coachingu, nie tylko zawodowego, ale też indywidualnego. Aby realizować się w roli coacha, trzeba być przede wszystkim entuzjastą danej dziedziny. Obszarów, w których może działać coach, jest sporo, a są wśród nich m.in. kariera, relacje oraz zdrowie.

  • 31.10.2019

    Urlop macierzyński: fakty i mity

    Kobieta zatrudniona na podstawie umowy o pracę musi wykorzystać minimum 14 tygodni urlopu macierzyńskiego po urodzeniu dziecka. Na czas trwania przysługującego urlopu wpływa liczba urodzonych dzieci. Przedstawiamy fakty i rozwiewamy mity dotyczące urlopu macierzyńskiego.

  • 30.10.2019

    4 profesje, w których managerowie zarabiają powyżej 10 tys. zł brutto

    Stanowisko managera określane jest mianem kierowniczego i zazwyczaj wiąże się z atrakcyjnym wynagrodzeniem. Zarobki managerów są zależne nie tylko od ich wiedzy, ale też stażu pracy i obszaru specjalizacji. Na przeciętną pensję wynoszącą ponad 10 tys. zł brutto mogą liczyć: category manager, HR manager, service delivery manager i key account manager.